Wednesday, 18 May 2011

sebab perasaan sume benda jadi x betol

salam dan selamat pagi buat blogger2 sume..hurmm da lme da dila xpost entry baru..n pagi nie dila nk ckp sal perasaan...


okey!..perasaan nie lau ikot kamus dewan dieyla..muka surat 778(lau de jupe la) edisi ke-5 bermaksud sesuatu yang kita sebagai manusia rasa didalam hati ni terhadap sesuatu. Mencintai Tuhan, ibu bapa, malah kekasih juga adalah sebuah perasaan yang automatik hadir dalam diri kita...

sebab perasaan jugak leh wt kite jd xtentu arah..terutama bile hati lelaki n perempuan tertaik 1 sama len..kalu bahagia xpe la kn...p lau yg jenis cinta bertepuk sebelah tangan nie lak cmne ek???nak terus usaha atau tinggalkan semuanya dan cuba cari yang baru walaupun kita tau payah sesangat nak mencari. bukan senangkan, nak jumpa dengan orang yang boleh membuatkan kita jatuh cinta. bukan sekadar suka, tapi betul-betul 'jatuh cinta.' unfortunately, bila dah jumpa tu, cinta cuma bertepuk sebelah tangan, nak diamkan atau nak terus berharap dan berusaha?


haduw susah tol ble msalah melibat hati dan perasaan nie kn...kadang boleh buat org frust menonggeng...p memang ase skit sgt2 ble frust cm 2..


masalah perasaan nie penah berlaku kat dila..mmg sakit woo aty nie..xtw nk ckp cmne..juz mampu mengalir air mata je..

semalam Tuhan je tw betapa sakit n pedih aty nie ble dpt msg dri someOne yg pnah aku knl dlu2..time 2 rase yg de,,marah,benci,meluat,sakit aty,pahit,msam sume ad..kire org kte secukup rase la..walaupom ye msg elok2 ngn dila p cz perasaan ego dila nie buat dye sakit aty ngn kate2 dila..mmg kadang2 kite ase puah aty ble dye pom ase skit cm 2..p lam mse yg same perasaan menyesal pom timbul same..

yela..manusia nie insan yg lemah..kadang xptt kite buat n layan dye kejam cm 2 kn..dye pom de aty n perasaan..dye pom cm manusia biasa jgk...p pe2 pom dila da mitak maaf kat dye..dila nk berdamai..xnk gaduh2 da..wt penat je gaduh2 nie..skrg nie ats dye samada nk maafkn dila ke x..

pesanan dila bg yg xpenah jatuh cinta 2 hope korang jauh2 kan dri jatuh cinta ngn lelaki..jatuh cinta la ngn ALLAH..ibubapa n kawan2..jgn libatkn msalah hati n perasaan ngn laki..ble da kne skali luka dihati xkn sembuh...sungguh dila ckp...lau boleh dila pom xnk de perasaan cm nie.....sebab perasaan idup jd xbetol...

dila tol2 bangga dpt kwn2 cm shahrul a.k.a Bollok Woq nie..time sedih,susah dye slalu dye kat sisi dila..dye nie mmg tol2 sabar la layan prangai dila yg budak2 nie..hehehe..mmg kwan sejati la org ckp..(xleh puji lebih2 nt da perasan susah..hehhehehe)



Thanks For Reading My Entry


Jumm LIKE :)

0 Budak Baik: