Friday, 2 December 2011

surat untuk si dia

awk,sepanjang permergian sy nt awk jaga dri okey....tolong jgn terlalu mengharapkan cinta saya...
saya xpasti sy nie betol ke x jodoh awk...sy hepy sg2 kenal jupe awk....lau boleh sy nak terus tinggal kat melaka nie..boleh jupe awk selalu...:(

awk...lau suatu ari nt kite ditakdirkan berpisah,sy arap awk jgn sedih tw..sy xsuka air mata awk mengalir tuk sy...sy xsuka orgt menages sebab kn org seperti sy nie....

awk,
lau suatu ari nt de pompuan len yg hadir dlm idup awk,sy harap awk dpt terima sy...sy bukan nya sempurna,sy sedar sy xde ciri2 lelaki idamkan....sy jugak tw mak awk xmungkin terima sy lam keluarga awk disebabkan sy nie org jauh... pe2 pom,sy doakan semoga awk bahagia selalu...sy hepy lau tgk org2 yg sy syg sume bahagia....awk,lau panjang umur kite akan berjumpa lagi....arini ari last sy berkhidmat di mpag..

en.teddy dont sedih2 tw selepas sy pergi....

awk,
dengar la lagu nie...sy suka sgt lagu nie....n awk kate lagu nie lagu kie berdua....time kua ngn awk,awk sllu je nyanyi lagu dadali tuk sy,...sy terharu sgt2 awk...thanks a lot tw....
nie lagu khas kite berdua.... :)






Thanks For Reading My Entry


Jumm LIKE :)

Last sudah :(

arini ak xw nak nges ke hepy ke ape...
aku sndri xtw pe perasaan aku nak nggalkan tempat yg dlu asing bg ak....
skrang ak ase da cm keluarga bg ak....
terutama ka abg solihin,abg mie,iba,abg iwan,kak nor,kak rose,kak yati n last boss paling baek..puan afniza.....
lau boleh lanjutkan lg,ak nak lanjut lg proses li ak disini..

n buat si dia aku harap lepas ak dah balik trganu dye boleh teruskan idup dye disini...
bukan ak kae xsedih nak tggal kn dye..sedih...tp nak wt cmne dah mmg kene p dri sini.,..kene balik kg halaman...teruskan perjuangan hidup cm dlu....

dila harap kite dpt berjupe lagi lepas nie..i miss u all....


Thanks For Reading My Entry


Jumm LIKE :)