Sunday 15 May 2011

ko marah cute..menggoda lagi..haishhh










Marah nampak cute ke??menggoda??haishh pelik da 2..hahahaha..xpenah jupe lagi org cm nie...




Dye: dila ko nie garang la..tp aku suke..cute je nampak...


aku:cute ko ckp??aku ase ko ptt tmbah lg la power mata ko 2..da rosak la aku ase...


Dye: hahahha...ololo..dila,ni ak ckp jujor nie..ko mmg cute pom...


aku:(da perasan sket)...erkkk...hahhah..aku tabik la kat ko cz da berckp jujor ngn aku..wakakakaka


Dye: hahhaha...well..idop skali je...x mati un lau jujor...


aku: hahhaha..terbaek..(xtw nk kte pe)


Dye: err..ko ni marah ke hape sbenarnyer???


aku: hahahha...aku xtw da marah 2 cmne sbnarnyer...(kepala nie da serabut duk mikir ke my lappy)


Dye: hahahah...kasihan..mesti tgh monyok an??pastu mata jeling2..hahahahah


aku:hahhaha..sy mampu tersenyum je...(mmg nk cri nahas la mamat nie)


Dye: hahahha..ko lawa bila senyum taw??tp aku ske tgk muka ko marah..cube ko marah jap..kah3


aku:(kurang asam jawatol la mamat nie..ade ke patt suke tgk aku marah??) haishh..ko nie mmg nak cri saket je kan...


Dye:hak3...aku senyum pai kebas mulot da nie...adoi..sbenarnye,ko nampak mgoda time
marah..agagaga


aku: (taik hanjing tol orag cm nie..haishh..sj je nk wt aku marah..)bek ko p spital cepat2..mata ko 2 da teruk la ak ase...hahha


Dye: xrosak la...lepasxcident ak da tuka da spek 2..siap wt check up ag....


aku:hahhahah..


Dye: da la 2 ketawa...kang org cop ko gila nt...


aku: ko 2 giler!!!!!!!


Dye:hahhaha..bia la..at least ada gak org gila syg ko


aku:hahhaha..ko nie xpnh berubah la..de je prangai pelik ko 2...


Dye:...welll.:p






pe punyer orag la cm nie..de ke patt ckp aku cm 2..haishhh..xphm tol la aku ase...1st jupe org prangai pelik cm nie....



Thanks For Reading My Entry


Jumm LIKE :)

0 Budak Baik: